19 February 2015

When we have a passion for bags


Pe langa faptul ca sunt superbe, gentile YVY Bags au lansat saptamana aceasta un nou concept: Smartbag Fashion Statement. Stiti cat de mult imi plac aceste genti, iar faptul ca le-ati vazut in postarile mele destul de des, cred ca afirmatia mea devine din ce in ce mai plauzibila. 
Pe langa designul atragator care pe mine m-a cucerit iremediabil de ceva timp, noul concept aduce 2 accesorii care din punctul meu de vedere sunt mai mult decat necesare: incarcator pentru gadgeturi in primul rand. In cazul meu, mereu port incarcatorul in geanta...probabil de aceea a trebuit sa schimb deja cateva, fiindca se stricau firele (minunat, stiu) insa nu mereu gaseam si o priza in care sa incarc telefonul si de asemenea sa am si timpul necesar de a poposi pret de cateva minute in acel loc pana cand am macar 40%. Ei bine, de acum aceasta problema este rezolvata, incarcatorul este atasat de geana si il pot incarca din mers... Extrem de util as spune.
In al doilea rand, gentile vin cu un alt accesoriu, mai exact o lumina led cu ajutorul careia poti cauta cele mai mici lucruri si nu numai, "disparute" fara urma in geanta. 
 
 Ce spuneti? Eu sunt convinsa ca trebuie sa imi largesc colectia de genti... si trebuie sa o fac urgent :D
Cat despre tinuta, as dori sa va spun ca este preferata mea din ultima vreme... Ca vorbim despre jacheta pe care o consider adorabila, ceasul de lemn care il port non stop sau geanta Michael Kors... Sper sa va placa si voua la fel de mult si mai jos gasiti toate informatiile necesare :D

Va doresc o seara minunata 
Kisses, Manuella ♥


Tinuta este compusa din:
Jacheta: Aici
Camasa: H&M
Pantaloni: Aici
Incaltaminte: Aici
Geanta : Michael Kors Aici
Bratara: Pandora
Ceas: Wood Watch by Jord








2 comments:

  1. Hey sweetie! superbe sandalutele..poți sa îmi spui te rog ce înălțime au tocul?
    mersi

    ReplyDelete
  2. ce marime ai la jacheta? as vrea sa achizitionez si eu una si nu stiu daca se potrivesc marimile...

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)