29 November 2014

Lary Beauty Center Experience


Dragele mele, stiu ca este putin neobisnuit pentru voi sa vedeti astfel de postari, insa in ultima vreme datorita mesajelor voastre cu multiple intrebari m-am gandit sa vin in intampinarea voastra si cu cateva sfaturi de beauty.
Daca am avut o postare in care v-am povestit despre vopsitul parului, acum vin cu informatii despre manichiura si nu numai. Acum ceva timp, am avut ocazia sa testez tehnicile rusesti in salonul Lary Beauty Center. Eram foarte curioasa ce este drept, fiindca am tot auzit de minunile pe care scoala ruseasca le realizeaza si sincer va spun ca intr-adevar rezultatele sunt pe masura.
Eu am decis sa incerc extensiile de unghii, care si acum, dupa 2 saptamani arata perfect: nu s-au rupt, crapat iar problema mea vesnica era legata de faptul ca imi intra aer pe sub ele si desigur acest lucru nu s-a intamplat. 
Rezultatul il puteti vedea si voi in prima poza. Stiu, eu mereu abordez o manichiura clasica, rosu, french sau nuante nude, nimic iesit din comun, insa fetele sunt extrem de talentate cand vine vorba de pictura pe unghii si cu siguranta dispuse sa satisfaca toate gusturile voastre.

Serviciile salonului sunt pe cat de bune pe atat de diverse: coafat, extensii de par si gene, tatuaj sprancene la care am si luat parte iar rezultatul creat de Lary a fost wow, machiaje samd ♥ Insa va invit pe site-ul lor pentru a vedea serviciile dar si ofertele de nerefuzat: Aici

Atmosfera minunata creata nu ar fi fost posibila fara delicioasele preparate create de Chef Gabriela Simion si Cofetaria Abramburici, iar pozele au fost realizate de The Storyalist .

Sper sa va fie utile aceste informatii si sa incercatii si voi serviciile lor cu incredere ♥ mai ales ca in curand vin si sarbatorile si trebuie sa fim pregatite :D Iar eu, ca tot a venit vorba, trebuie sa sun cat de curand pentru a imi face o noua programare!!

Kisses, Manuella ♥








6 comments:

  1. Foarte interesanta postarea Manuela si recunosc ca si eu am extensii de unghii si sunt foarte multumita de ele, ale tale arata minunat. Pupici
    http://www.xcentrica.ro/holiday-stories/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca este utila ♥ Iar in cazul meu extensiile de unghii sunt o necesitate fiindca unghiile mele sunt extrem de subtiri si se rup inainte de a avea unghii decente :))

      Delete
  2. Great pictures:) Amazing nail color!

    Welcome to: beautymarklady.com

    ReplyDelete
  3. Ador culoare pe care o ai! Sti cumva care e firma si cum se numeste nuanta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea, nu stiu exact ce nuante este dar este un bej cu sclipici si este oja semipermanenta :D poate te ajuta ♥

      Delete
  4. looovely nails <3 si ce bine iti sta asa cu parul :*

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)