29 May 2014

Do it with passion ♥


 Hi Loves ! Aceasta nu este o postare obisnuita in care va prezint tinuta mea, tocmai pentru ca de data aceasta m-am gandit sa va arat mai multe tinute pe care le-am creat in ultima perioada. Sper sa va placa si astept parerile voastre :D
De asemenea tot ce vedeti se poate comanda iar daca sunteti interesate imi puteti trimite un mail pe manuela.lupascu91@gmail.com si acolo o sa va ofer toate detaliile necesare ♥ Vor fi realizate pe masurile standard: S,M,L sau pe dimensiuni personalizate in functie de preferintele voastre :D

Si promit ca in curand sa vin si cu alte obiecte vestimentare colorate si perfecte pentru vremea calduroasa de afara, so stay tuned !!

Kisses, Manuella ♥











4 comments:

  1. Wow. Rochiile sunt superbe. Cea orange e pur si simplu gorgeous! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aprecierile tale ma bucura extrem de mult ♥

      Delete
  2. Hei! Hainutele astea le faci si la comanda? Poti sa imi spui, te rog, pretul rochitei negre cu spatele gol?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Alexandra, pe comanda se fac. In sectiunea Shop by Manuella vei gasi pretul cat si mai multe detalii ♥
      Multumesc ♥

      Delete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)