7 September 2013

New Begginings


Ei bine, a venit timpul sa va povestesc despre noutatile pe care le mentionam in postarea anterioara.
Am considerat mereu, ca in viata trebuie sa incerci cat mai multe lucruri pentru a descoperi ce iti place cu adevarat si pentru ca efortul si munca zilnica pe care trebuie sa le depunem pentru a progresa sa nu devina o povara. Iar atunci cand gasim ceea ce ne place si facem din placere, lucrurile merg mai mult de la sine si toata munca devine o placere.
Insa, asa cum o persoana pe care eu o apreciez mi-a spus, trebuie intai sa gasesti o nisa care sa te pasioneze, iar apoi sa te perfectionezi si sa excelezi in ceea ce faci.

Dupa cum bine stiti, activitatile mele sunt destul de variate si in domenii diferite: Instructor de inor, voi urma cursurile unui master in domeniul economic, model si blogger. Insa, pot spune ca de cand am blogul si de cand am avut ocazia sa lucrez in aceasta industrie a modei, totul m-a fascinat. Mi-am dorit si imi doresc in continuare sa ma implic cat mai mult si sa descopar cat mai multe lucruri ce tin fashion. 

Astfel, dupa aceasta "mica" introducere, tin sa va anunt ca in curand voi incepe un curs de design vestimentar la Atelierele Ilbah. Cat o sa ma ajute pe viitor? Asta numai timpul ne poate spune. Cert este ca sunt extrem de incantata ca voi avea ocazia sa invat lucruri noi si ca o sa fiu eleva Mirelei Diaconu.

Cursul va incepe in curand, iar daca sunteti interesati si pasionati, va pot spune ca mai sunt doar cateva locuri libere :D

Va pup si va doresc un weekend minunat

1 comment:

  1. Hehe...
    M-au contactat si pe mine dar erau cam prea... grabiti.
    :D
    Bafta multa si sper sa se ridice la nivelul asteptarilor!
    ;-)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)