10 June 2013

Must have pentru o tinuta impecabila!!



Nivelul de entuziasm cand primiti o jucarie noua?? MAXIIIM :))

Ei bine, asa mi s-a intamplat si mie cand am primit acest nou fier de calcat Tefal Freemove de ultima generatie, care dupa cum probabil ati realizat si din denumire, te scapa de fir. Toate haiele au fost luate la aranjat iar placerea de a-l folosi, trebuie sa recunosc, nu s-a datoral doar faptului ca este nou, ci si caracteristicilor acestuia care il fac unic si extrem de atractiv ( Cu atat mai mult daca persoana este usor neindemanatica si stangace...ca mine :)) )



Lipsa firului ofera libertate totala de miscare, reusind astfel sa transforme calcatul intr-o activitate usoara si placuta. De asemenea as vrea sa va mai spun ca in pauzele de calcat,stiti, cand intoarceti haina pentru a schimba partea ce trebuie calcata, fierul se incarca oferind astfel suficienta rezistenta pe tot parcursul procesului. Siiii fiindca sunt atat de multe calitati, trebuie sa va mai mentionez ca este eficient in calcarea hainelor fara a necesita masa de calcat!!

Perfect,nu? ♥



Va imaginati, acum nu mai am nicio scuza, tinutele mele trebuie sa fie impecabile, cum s-ar spune.. la dunga, si cu ajutorul fierului de calcal Tefal Freemove acest lucru este posibil!

Pe mine m-a convins, voi ce parere aveti? 

Kisses, Manuella ♥

3 comments:

  1. Tefal te pune in valoare:))
    Sa stii ca mereu ma oftic cand vad bloggerite cu haine sifonate. Cred ca e super bun!

    ReplyDelete
  2. Am si eu unul de la tefal, din pacate cu fir si da ma incurca :)).

    ReplyDelete
  3. trebuie sa imi achizitionez si eu unul!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)